Czy nawet Twoi najzdolniejsi pracownicy obciążeni są procesami, które ograniczają ich produktywność oraz innowacyjność, dzięki którym Twoja firma mogłaby się rozwijać?
♦
Czy przestarzałe systemy powodowały brak ciągłości w świadczeniu usług?
Jeżeli Twoja odpowiedź na którekolwiek z powyższych pytań brzmi „tak”, najprawdopodobniej stoi przed Tobą ogromne wyzwanie zastąpienia Twojego środowiska ITSM rozwiązaniem, które będzie rozwiązaniem w pełni przyszłościowym. Możesz uniknąć niepotrzebnych przeszkód dzięki pomocy project managerów oraz posiadających zaawansowaną wiedzę inżynierów firmy Soitron, którzy pomogą Ci znaleźć opłacalne i praktyczne rozwiązanie. Dowiedz się więcej o najlepszych praktykach firmy Soitron w zakresie ITSM, pobierz białą księgę „SmartMigration”.
ZALETY I KORZYŚCI
Unikalne podejście firmy Soitron do kwestii projektów migracji systemów daje organizacjom możliwość ograniczenia wydatków na system IT, znacznego wzrostu elastyczności w prowadzeniu działalności oraz uniknięcia zakłóceń w świadczeniu usług klientom.
BEZPIECZNA MIGRACJA – żadnych zakłóceń w działaniu aktualnie świadczonych usług, brak negatywnych konsekwencji dla klientów.
OPTYMALIZACJA BUDŻETU – ograniczenie kosztów związanych z migracją ze starej infrastruktury oraz wyłączeniem dotychczas używanego systemu.
POPRAWA JAKOŚCI USŁUG – utalentowana, wykwalifikowana i doświadczona kadra, która otrzymała od partnerów najwyższą akredytację, proponuje najlepsze metody świadczenia usług (ITIL, PMP, PRINCE2 i Six Sigma), co wpływa na ich dużo wyższy poziom.
POMIAR – umowy dotyczące poziomu usług i kluczowe wskaźniki efektywności zapewniają prawidłową realizację projektów za kwotę niższą niż przewidziana w budżecie.
BEZPIECZEŃSTWO – dane pozostają bezpieczne i zawsze dostępne w trakcie realizacji procedury migracji.
ZGODNOŚĆ ZE STANDARDAMI BRANŻOWYMI takimi jak ITIL czy IT4IT.
Czy wiesz, że aż 38% projektów migracji danych systemów zarządzania usługami IT (ITSM) kończy się niepowodzeniem? SmartMigration firmy Soitron to usługa transformacji infrastruktury opracowana, aby uniknąć tego problemu i pomóc dużym organizacjom w aktualizacji przestarzałej infrastruktury ITSM bez ryzyka przestojów lub zakłóceń w działaniu usług.
CZYM JEST USŁUGA SMART ITSM FIRMY SOITRON?
OCENA I PLANOWANIE.
negatywnego wpływu na działalność firmy. Skorzystaj z solidnych gwarancji dotyczących jakości oferowanych przez nas usług, szerokiego asortymentu narzędzi, monitoringu on-line, jasno sprecyzowanych kluczowych wskaźników efektywności oraz raportowania – to wszystko dostarczą Ci nasi najwyższej klasy, niezwykle utalentowani, certyfikowani specjaliści.
MIGRACJA, TRANSFORMACJA I WDROŻENIE NOWEJ USŁUGI.
Wykorzystując opracowane przez nas metody, pomożemy Ci wdrożyć nowe rozwiązania w oparciu o procesy ITIL lub IT4IT. Nasz zespół jest rozmieszczony na terenie UE i stanowi połączenie specjalistów z Zachodniej oraz Wschodniej Europy.