Od ponad 10 lat zapewniamy wielojęzyczny, wykwalifikowany personel działu pomocy technicznej oraz uznane rozwiązania w zakresie monitorowania, zintegrowane z centralnym systemem wsparcia firmy Soitron. To pozwala nam oferować klientom elastyczne modele umów, pasujące do ich wymagań projektowych i budżetów.
Wiemy, że koszty związane z procesami biznesowymi dotyczącymi infrastruktury IT mogą się nawarstwiać i stanowią poważną kwestię. Pozwól nam zrobić przegląd struktury Twoich kosztów ogólnych. Na tej podstawie wybierzemy rozwiązanie, które zoptymalizuje Twoje działania – poprzez outsourcing kadr z najbardziej optymalnych finansowo lokalizacji lub poprzez w pełni zarządzane usługi rozliczane za faktycznie wykonane czynności (Pay per Action/Pay per Use).
W jaki sposób świadczymy usługi
Prowadzimy zdalny monitoring za pomocą Support Central (SC) firmy Soitron – narzędzia opartego na wytycznych ITIL, obejmującego zarządzanie zgłoszeniami i bazami danych zarządzania konfiguracją. Narzędzie to pełni funkcję transparentnego portalu dostępowego dla klienta oraz systemu składania żądań zmian. Ponadto można je łatwo zintegrować z dowolną aktualnie używaną platformą obsługi klienta.
Wyodrębniamy wykwalifikowane zespoły, które posiadają gruntowną znajomość odpowiednich technologii.
Świadczymy usługi w oparciu o najlepsze praktyki branżowe i środowisko metodologii pracy ITIL (specjaliści posiadają certyfikaty ITIL, ITSM i Six Sigma). Projekty są realizowane na podstawie metodologii PMI (specjaliści posiadają certyfikaty PMP, Prince lub
NASI PARTNERZY
W firmie Soitron nie tylko połączyliśmy siły z przedsiębiorstwami będącymi pionierami technologicznymi, takimi jak HP, Landesk oraz Microsoft, lecz również osiągnęliśmy najwyższy poziom akredytacji i zainwestowaliśmy w liczne specjalizacje. To pozwala nam zagwarantować klientom najwyższy profesjonalizm zarządzanych usług sieciowych. Nasza filozofia i sposób realizacji zadań pozwoliły nam zdobyć wiele nagród przyznawanych przez klientów lub partnerów oraz nagród branżowych.
Micro Focus
ServiceNow
PoolParty strategic partner
Cisco Gold Certified Partner
Cisco Advanced Borderless Network Architecture Specialization
Cisco Advanced Collaboration Architecture Specialization
Cisco Advanced Content Security Specialization
Cisco Advanced Data Center Architecture Specialization
Cisco Advanced Routing & Switching
Cisco Advanced Security
Cisco Advanced Unified Communications
Cisco Advanced Wireless LAN
Cisco IP Next Generation Networks Architecture Specialization
Cisco Master UC Specialization
Cisco Cloud Infrastructure Partner
Cisco Registered Partner Cisco Learning Partner - Associate
Cisco Customer Satisfaction Excellence
Cisco PSPP Cisco Central Government
Cisco PSPP Education Cisco PSPP Healthcare
Cisco ATP - Cisco TelePresence Video Master
Cisco ATP - Identity Services Engine
Cisco ATP - Unified Contact Center Enterprise
Cisco ATP – Customer Voice Portal
Cisco ATP – Data Center Unified Computing
Cisco Cloud and Managed Services Partner Advanced
Cisco Ironport Gold Certified
Cisco Advanced Data Center Networking Infrastructure
Cisco Advanced Data Center Storage Networking
HP Gold Specialist
HP Advanced Storage Specialist
HP Professional Computing Specialist
HP Professional Storage Specialist
HP Professional Networking Specialist
HP Personal Computing Specialist
HP Workstations Specialist
HP ServiceONE Specialist
Microsoft Gold Data Center Competency Partner
Microsoft Gold Messaging Partner
Microsoft Authorized Education Reseller
IBM Advanced Business Partner
AVAYA Silver Partner
Symantec SMB Gold Partner
Lenovo Premium Business Partner
VMware Solution Provider – Enterprise
VMware Enterprise Partner
VMware Infrastructure Virtualization
VMware Desktop Virtualization
VMware Business Continuity
Nice Business Partner
Nice Service Partner
ZOOM Gold Partner
Novell Silver Solution Provider
LANDesk Expert Solution Provider
LANDesk Silver Certified Partner
Teleopti Certified Partner
Gwava Authorized Partner
SailPoint Solution Integrator
Nuance Premium Partner
Intel Channel Partner
2Ring TAS Advanced Partner
2Ring NetFAX Advanced Partner
2Ring IPPS Advanced Partner
2Ring CC Gold Partner
SafeNet Silver Partner
Netup Silver Partner
Verint Business Partner
Safetica Bronze Partner
Inveatech Bronze Partner
EMC Velocity Affiliate
Procera Partner
Citrix-Bytemobile Partner
Unblu CSI Partner
STUDIUM PRZYPADKU – ATRIUM EUROPEAN MANAGEMENT NV (ATRIUM)
KLIENT
Atrium posiada sklepy spożywcze i centra handlowe o imponującej wartości 2,5 miliarda euro, zlokalizowane w 10 europejskich krajach. Firma wymaga najnowocześniejszego systemu IT umożliwiającego jej pracownikom wykonywanie codziennych obowiązków bez opóźnień i przestojów.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
Firma Soitron początkowo otrzymała zadanie realizacji małego projektu, mającego na celu optymalizację systemów w regionalnych biurach firmy, znajdujących się w całej Europie Środkowej. Po jego udanej realizacji, zakres kompetencji firmy Soitron poszerzył się o przejęcie odpowiedzialności za funkcjonowanie całej infrastruktury firmy Atrium – od centrum danych w Amsterdamie, przez wsparcie i utrzymanie całej sieci firmy, aż po jej rozbudowę.
REZULTAT
W ciągu lat zakres usług firmy Soitron rozrastał się wraz z działalnością firmy Atrium. Obecnie Soitron wciąż jest całkowicie odpowiedzialny za skomplikowany system IT – skalowalny i w pełni zsynchronizowany z rozwojem oraz przyszłymi aspiracjami przedsiębiorstwa.
NASI KLIENCI
WIĘCEJ OUTSOURCINGOWYCH USŁUG ZARZĄDZANYCH
Zarządzane usługi desktopowe
Dowiedz się więcej
Outsourcing procesów (Business Process Outsourcing)
Dowiedz się więcej
Usługi zarządzania projektami
Dowiedz się więcej