Oferta ITSM firmy Soitron opiera się na strukturalnym i procesowym podejściu do zarządzania usługami informatycznymi, opartym na wieloletnim doświadczeniu i sukcesach w programach transformacyjnych, zarządzaniu operacjami informatycznymi dla naszych klientów, silnych partnerstwach technologicznych oraz wykwalifikowanych zasobach z centrów dostaw w pobliskiej Europie.
Czym się zajmujemy
Transformacje i Migracje Do chmury lub na lokalny sprzęt / Do chmury lub na lokalny sprzęt / Z istniejących systemów do nowych narzędzi ITSM
Automatyzacja i Wirtualny agent IT
Machine Learning i Sztuczna Inteligencja
Analiza Wydajności i optymalizacja procesów
Jak dostarczamy
Odkrycie i Analiza
Ocena dojrzałości organizacyjnej w zakresie usług informatycznych:
Cykl życia zasobów i zarządzanie wersjami
Cyberbezpieczeństwo
Zarządzanie zdarzeniami
Zarządzanie zmianami i problemami
Zarządzanie zdolnością i dostępnością
Koszty operacyjne (OPEX)
Gromadzenie wymagań
Inicjacja i Planowanie
Definiowanie Docelowego Modelu Operacyjnego
Ustalanie celów/KPI i kryteriów sukcesu
Planowanie programu transformacji
Planowanie zmian
Planowanie zarządzania ryzykiem
Planowanie zasobów
Architektura i Projektowanie
Projektowanie rozwiązania
Wybór najlepiej dopasowanego zestawu narzędzi ITSM
Dostosowanie projektu
Integracja narzędzi
Konfiguracja do wdrożenia
Wdrożenie
Realizacja Programu Zmian
Dostarczanie Rozwiązania
Integracja Narzędzi
UAT i Go-Live
Funkcjonowanie i Operowanie
Gładkie przejście do Codziennych Działań Biznesowych (BAU)
Okres Gwarancji Hypercare
Realizacja Korzyści
Wsparcie 24/7 dla bieżących operacji
Korzyści
- Jednolita platforma One Stop Shop do obsługi złożonego środowiska informatycznego
- Możliwość dostosowania usług i narzędzi
- Rozwiązania nie-technologiczne – liczne współprace z dostawcami
- Elastyczna struktura, która może być zgodna z głównymi standardami branży IT
- Brak przestojów w trakcie bieżących operacji