Cel projektu
- Odciążenie agentów działu obsługi klienta od monotonnej i rutynowej pracy (odpowiedzi na często powtarzające się pytania).
- Usprawnienie działalności działu obsługi klienta oraz stworzenie zdolności do wykonywania bardziej złożonych zadań albo bardziej wymagającej interakcji z klientem.
- Wzmocnienie proaktywnej komukacji firmy loteryjnej.
Rozwiązanie/podejście
- Przeanalizowanie archiwów komunikacji działu obsługi klienta firmy Sazka oraz wyodrębnienie tzw. kluczowych tematów.
- Zaprojektowanie scenariuszy logicznych komunikacji chatbota.
- Wdrożenie rozwiązania bot firmy SOITRON w celu zautomatyzowania komunikacji.
- Zintegrowanie rozwiązania z oprogramowaniem semantycznym Avaya Contact Center i PoolParty.
- Wsparcie techniczne, konsultacje i szkolenia, aby pomóc Sazce stworzyć własne nowe scenariusze konwersacji i rozwinąć umiejętności chatbota.
Wyniki
Zautomatyzowana obsługa prostych i często powtarzających się pytań w kluczowym i stale popularyzującym się kanale komunikacyjnym – czyli czacie na stronie internetowej Sazka.
Bardziej efektywne wykorzystanie zasobów ludzkich, w tym rozwój działalności biznesowej online, w której bot Sazki może odegrać ważną rolę.
Opcja rozszerzenia rozwiązania SOITRON*Bot na komunikację e-mail, formularze internetowe, środowiska online i sieci społecznościowe.
Zwrot z inwestycji w ciągu jednego roku.
DAVID FOGLSZINGER
Podstawową filozofią Soitron jest współpraca z klientem. Niezależnie od tego, czy klient woli zlecić wykonanie całego projektu firmie Soitron czy chce aktywnie uczestniczyć w pracy, skupiamy się na jego całkowitej satysfakcji. Od samego początku Sazka była aktywnie zaangażowana w rozwój Czatbot’a. Współpraca zespołów projektowych była niesamowita, i wiele nas nauczyła. Aco najważniejsze, doprowadziła do stworzenia trwałego związku z klientem, w którym Chatbot było początkiem naszej wspólnej innowacyjnej podróży.