Współpraca między Soitronem Polska a ClaudPay'em nad rozwojem aplikacji

CloudPay skontaktował się z nami w momencie, gdy szukali sposobu na zwiększenie swojej wewnętrznej zdolności do sprostania rosnącemu zapotrzebowaniu na nowe funkcje ze strony rosnącej bazy klientów oraz poprawy przetwarzania kluczowych elementów danych. Ponieważ wymagania musiały być spełnione w krótkim czasie, CloudPay szukał partnera, który mógłby szybko zapewnić elastyczne źródło wysokiej jakości talentów. Soitron ma doskonałe doświadczenie w dostarczaniu ekspertyz poprzez usługi zarządzane. Usługi miały na celu wspierać, rozwijać i testować niestandardowe aplikacje. Dodatkowym celem było zwiększenie zespołu ekspertów, którzy mogliby szybko zrozumieć wymagania i przyswoić środowisko techniczne CloudPay.

„Szukaliśmy partnera IT, który działa w zbliżonej strefie czasowej, ma podobną kulturę. Soitron został wybrany jako partner biznesowy, który sprostał wymaganiom, dostarczając zespół zarządzający tranzycją z siedzibą w Polsce, który pomógł w skalowaniu operacji pod katem zapenienia specjalistów, co dało gruntowną wiedzę na temat dostępnych lokalnie zasobów. Soitron zapewnił dedykowaną usługę, dostarczając zespół, który stał się produktywny w możliwie krótkim czasie. W miarę rozwoju relacji Soitron był również w stanie zabezpieczyć role zarządzania technicznego i konsultingu, aby koordynować działania w różnych obszarach.”
Nick Webb, Chief Marketing Officer- Cloudpay

REALIZACJA PROJEKTU

Ten projekt koncentrował się na dostarczaniu kompleksowych usług doradczych w zakresie oprogramowania, mających na celu zrewolucjonizowanie podejścia technologicznego do kluczowego produktu klienta – platformy IO. Inicjatywa obejmowała strategiczną modernizację, przejście na bardziej nowoczesny standard branżowy za pomocą JavaScript. Kluczowym aspektem projektu była identyfikacja i rozwiązanie istniejących usterek, błędów i pomyłek programistycznych.

Kluczowe elementy tego projektu obejmowały:

Strategie technologiczną i wdrożenie: Opracowanie nowej strategii technologicznej, aby ułatwić wprowadzenie innowacyjnej platformy IO na rynek.

Tranzycja stacku technologicznego: Tranzycja programistycznego stacku na JavaScript, dostosowanie do nowszych standardów branżowych oraz poprawa wydajności i skalowalności produktu.

Zapewnienie jakości i testowanie: Wdrożenie rygorystycznego procesu jakości, wykorzystując zaawansowane narzędzia testowe, takie jak Selenium i Cucumber. To zapewniło, że oprogramowanie spełniało wysokie standardy jakości, wolne od krytycznych błędów i usterek.

Wyjście na rynek: Pomyślne przechodzenie przez złożoności związane z rozwojem oprogramowania w celu wydania platformy IO, stanowiło znaczący krok w cyklu życia projektu.

WYNIKI I KORZYŚCI

Szybszy czas realizacji nowych lub ulepszonych funkcji.

Dostęp do wysokiej jakości, efektywnych pod względem kosztów zasobów z lokalizacji zdalnej.

Zapewnienie dedykowanego zespołu rekrutacyjnego pozwoliło na zrozumienie wymagań technicznych, kultury i środowiska, co umożliwiło wybór ``idealnie dopasowanych`` kandydatów, zmniejszając tym samym potrzebę zaangażowania CloudPay’a w proces rekrutacyjny.

Zespół Account Management Soitron był w stanie szybko i skutecznie rozwiązywać pojawiające się problemy, działając jako zaufana, rozszerzona część zespołu CloudPay.

PROFIL KLIENTA

CloudPay obrał sobie na cel unowocześnienie doświadczenia związanego z płatnościami i przekształcenia w przewagę biznesową. Nasze zintegrowane portfolio rozwiązań obejmujących płace, płatności i wynagrodzenia jest dostarczane za pośrednictwem jednej platformy opartej na chmurze, która może być wdrażana w dowolnym miejscu na świecie. Dzięki ujednoliceniu funkcji płacowych, skarbowych i HCM oraz wykorzystaniu najnowszych technologii, przekształcamy procesy płacowe, czyniąc je szybkimi, elastycznymi i pewnymi.

WYKORZYSTANE TECHNOLOGIE

Języki programowania – Java, JavaScript i Kotlin
Oprogramowanie do automatycznego testowania aplikacji – Selenium
Narzędzie programowe do rozwoju oprogramowania – Cucumber