Automatyzacja procesów biznesowych stała się koniecznością, która zwiększa konkurencyjność, redukuje koszty i poprawia wrażenia klientów.
Co możesz zautomatyzować?
Możesz zautomatyzować komunikację e-mail, składanie wniosków, przetwarzanie skarg, procesy logistyczne, tworzenie kopii zapasowych danych , zbieranie danych z różnych systemów wraz ze sprawozdaniem i wiele więcej.
Jedną z największych zalet automatyzacji jest to, że nie zakłóca ona istniejącej infrastruktury korporacyjnej, co znacznie skraca czas implementacji w porównaniu do innych rozwiązań.
Korzyści
OPTYMALIZACJA KOSZTÓW PERSONELU Robotyzacja pozwala na optymalizację zadań i tworzy przestrzeń do realizacji bardziej wyrafinowanych zadań.
ZWIĘKSZENIE SATYSFAKCJI KLIENTA Szybsza i sprawniejsza komunikacja oraz przetwarzanie zgłoszeń zwiększa zadowolenie klientów.
ZWIĘKSZONA WYDAJNOŚĆ Wdrożenie narzędzi do automatyzacji poprawia i usprawnia procesy biznesowe.
ŁATWOŚĆ INSTALACJI Automatyzacja procesów odbywa się szybko, bez kosztownej integracji lub przeprojektowania istniejącej infrastruktury i procesów IT.
REDUKCJA POZIOMU BŁĘDÓW Automatyzacja prowadzi do obniżenia poziomu błędów i zapewnia ujednolicone przetwarzanie identycznych zadań poprzez ujednolicenie procedur.
CAŁODOBOWY SERWIS Dzięki automatyzacji system może obsługiwać zadania w dowolnym momencie, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Nasza oferta
Automatyzacja komunikacji (Email / Chat Bot)
E-mail lub chat bot może zidentyfikować treść wiadomości poprzez semantyczną analizę tekstu i na podstawie predefiniowanej logiki odpowiedzieć na nią. Dzięki warstwie semantycznej ten typ botów rozpoznaje nie tylko słowa kluczowe i ich synonimy, ale także kontekst wiadomości lub E-maila.
Automatyzacja przetwarzania zapytań
Wszelkie żądania lub formularze, których przetwarzanie można sklasyfikować jako czynności rutynowe, mogą być obsługiwane przez bot automatyzujący. Oprócz identyfikowania żądanej treści, Task Bot może komunikować się z użytkownikiem, prosić o brakujące dane, wysyłać odpowiedzi i rejestrować wszystkie żądania w wymaganych systemach. Oprócz optymalizacji kosztów zwiększa zadowolenie klienta, przyspiesza obsługę zgłoszeń i eliminuje błędy ludzkie.
Automatyzacja raportowania
Dzięki integracji tak zwanych botów raportowania, możesz uzyskać wymagane dane z istniejących systemów korporacyjnych w czasie rzeczywistym i w pożądanej strukturze.Zaletą botów jest ich wszechstronność i umiejętność odczytywania danych z różnych źródeł. Boty pozwalają dostosowywać raporty do potrzeb użytkowników końcowych i wysyłać im alerty w przypadku jakichkolwiek nieprawidłowości.
Jeśli interesuje Cię inny rodzaj automatyzacji niewymieniony w naszej ofercie, prosze prześlij nam opis tego, co masz na myśli.
Chętnie się z Państwem spotkamy w ramach niezobowiązującej konsultacji.
Jak przebiega cały process
Wstępna konsultacja
Być może już wiesz, co chcesz zautomatyzować, ale nie wiesz jak. Możliwe także, że już ustawiłeś KPI i podejrzewasz, że automatyzacja może ci pomóc. Zarezerwuj konsultację z nami. Pomożemy Ci zidentyfikować możliwe automatyzacje i przedstawimy możliwe rozwiązania.
Proof of Concept
Jeśli podoba Ci się nasze początkowo proponowane rozwiązanie wraz z oszacowaniem możliwych kosztów, możemy rozpocząć szczegółową analizę Twoich procesów, na podstawie której przygotujemy dla Ciebie Proof of Concept (PoC).
Automatyzacja zidentyfikowanych zadań i procesów
Po zatwierdzeniu PoC wdrażamy zaprojektowane rozwiązanie do pracy rzeczywistej.Ponieważ chcemy być częścią Twojego sukcesu, w naszym interesie leży, aby wdrożone rozwiązanie działało tak sprawnie, jak to tylko możliwe.
Wsparcie powdrożeniowe
Zmienił sie proces w Twojej organizacji? Czy dodałeś inne systemy lub kroki, które musiałeś dodać do procesu? We wszystkich takich przypadkach Soitron zapewnia wsparcie powdrożeniowe i aktualizacje automatyzacji, które zaprojektowaliśmy dla Ciebie, a także monitorowanie całego procesu.