Niezależnie od tego, jak zróżnicowane technologicznie są Twoje operacje –my poprzez lata doświadczenia z obsługi klientów na całym świecie- pomożemy Ci osiągnąć sukces. Dzięki naszym centrom dostaw zlokalizowanym w całej Europie Środkowej i Wschodniej możemy oferować kompleksowe, spersonalizowane rozwiązania (End2End) pod względem: umiejętności i dostępności zasobów, jakości, kosztów, bezpieczeństwa i zgodności.
JAK TO ROBIMY
Migracje i zarządzanie usługami IT
Dowiedz się więcej
Rozwój Oprogramowania i Aplikacji
Dowiedz się więcej
Transformacja Procesów Biznesowych i RPA
Dowiedz się więcej
ITO i BPO
JAK TO ROBIMY
Dostosowujemy Poziom Usług do Twoich wymagań.
TRANSFORMACJA USŁUG
Rozpoczynając od fazy koncepcyjnej i doradczej – jesteśmy w stanie przekształcić operacje IT oraz nie-IT, w celu zwiększenia ich efektywności.
1
USŁUGI OPTYMALIZACJI PROCESÓW
Oferujemy usługi optymalizacji i kształtowania procesów, stosując najnowocześniejsze narzędzia, uznane metody transformacji branżowej oraz ich automatyzację.
2
CENTRA KOMPETENCJI I SPECJALISTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI
Oferujemy centra kompetencji w obszarach: ITSM, Sieci, Bezpieczeństwa, Chmury i Oprogramowania. Dla Twojej organizacji możemy zaprojektować, opracować, obsługiwać i przekazać specjalistyczne centrum kompetencji.
3
WZMACNIANIE ZESPOŁÓW (Team Augumentation)
Rozpoznając, że organizacjom często brakuje zestawów umiejętności, możemy zaoferować specjalistyczne zespoły, aby wesprzeć Twoje zapotrzebowanie na zasoby IT.
4
KORZYŚCI
Zredukowane i przewidywalne koszty operacyjne
Elastyczność w zależności od wzrostu lub spadku zapotrzebowania
Możliwość skoncentrowania się na głównych działaniach i kluczowych operacjach
Dostęp do szerokiej sieci ekspertów
Zwiększona wydajność i jakość
DLACZEGO SOITRON
Szerokie doświadczeniew zarządzaniu operacjami IT naszych klientów przez prawie trzy dekady
Elastyczność i skalowalnośćzdolne do wsparcia wzrostu Twojego biznesu, wymagań kulturowych, językowych i dostępności usług
Bogate doświadczeniew zakresie odpowiednich umiejętności technologicznych, narzędzi i współpracy, aby wzmocnić skuteczność świadczenia usług
Najnowocześniejsze technologiestałe śledzenie aktulnych trendów i inwestycje w nowe możliwości