OUTSOURCING PROCESÓW BIZNESOWYCH (BPO)
Zarządzanie aktywami IT, zarządzanie łańcuchem zakupów/dostaw, zarządzanie procesem sprzedaży to tylko niektóre z obszarów które obejmują nasze rozwiązaniach outsourcingowe typu BPO.
Nasze usługi oferujemy według modelu „pay per action/ pay per use” co prowadzi do optymalizacji kosztów operacyjnych przy jednoczesnym zachowaniu kontroli nad jakością i wydajnością ze strony usługobiorcy.
Dzięki naszemu dziesięcioletniemu doświadczeniu w świadczeniu usług zarządzania działalnością IT i outsourcingu infrastruktury możemy zaoferować kompleksowe i dostosowane do potrzeb Twojej firmy rozwiązanie.
Działy IT odczuwają presję ciągłego doskonalenia usług, zwiększania produktywności i redukcji kosztów. Soitron, jako jedna z najlepszych w regionie firm świadczących usługi outsourcingu procesów, pomoże Ci zoptymalizować operacje dzięki dopasowaniu modelu świadczenia usług zgodnie z zasadą „strategic sourcing” czyli z uwzględnieniem kosztów i dostępności kadr według optymalnych lokalizacji, nastawieniem czynników efektywności w zależności od potrzeb i modelem cenowym „pay per action/ pay per use”, który jest w stanie dopasować strukturę kosztów do popytu wewnętrznego w firmie.
W jaki sposób świadczymy usługi
Prowadzimy zdalny monitoring za pomocą Support Central (SC) firmy Soitron – narzędzia opartego na wytycznych ITIL, obejmującego zarządzanie zgłoszeniami i bazami danych zarządzania konfiguracją. Narzędzie to pełni funkcję transparentnego portalu dostępowego dla klienta oraz systemu składania żądań zmian. Ponadto można je łatwo zintegrować z dowolną aktualnie używaną platformą obsługi klienta.
Wyodrębniamy wykwalifikowane zespoły, które posiadają gruntowną znajomość odpowiednich technologii
Świadczymy usługi w oparciu o najlepsze praktyki branżowe i środowisko metodologii pracy ITIL (specjaliści posiadają certyfikaty ITIL, ITSM i Six Sigma). Projekty są realizowane na podstawie metodologii PMI (specjaliści posiadają certyfikaty PMP, Prince lub IPMA).
PROJEKT DLA HP – DEPLOYMENT OPERATIONS CENTER
KLIENT
Zadaniem należącego do firmy HP Deployment Operations Center (DOC) jest świadczenie globalnym klientom wsparcia obejmującego cały okres eksploatacyjny produktu: procesy planowania wsparcia, wysyłkę, zarządzanie aktywami i utylizację. Aby świadczyć usługi wparcia o krytycznym znaczeniu, firma HP musi zarządzać centrum DOC w sposób precyzyjny oraz zgodny z najwyższymi standardami branżowymi.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
Ponieważ firma HP jest światowej klasy dostawcą sprzętu komputerowego, oprogramowania i usług IT, jej klienci wymagają najwyższej jakości obsługi posprzedażowej. Firma chce świadczyć swoim klientom usługi na najwyższym poziomie, jednocześnie biorąc pod uwagę koszty, opłacalność i zwrot z inwestycji.
REZULTAT
Soitron pomógł firmie HP w zarządzaniu, optymalizacji i rozwoju Deployment Operations Centre dla regionu EMEA poprzez innowacje, zarządzanie realizacją usług oraz inteligentne podejście do kwestii outsourcingu. W trakcie ponad dziesięcioletniej współpracy z firmą HP, Soitron przyczynił się do lepszego wykorzystania doświadczenia przedsiębiorstwa podczas wdrażania środków mających na celu znaczne obniżenie kosztów.
WIĘCEJ OUTSOURCINGOWYCH USŁUG ZARZĄDZANYCH
Zarządzane usługi desktopowe
Dowiedz się więcej
Pomoc Techniczna „IT Service Desk”
Dowiedz się więcej
Usługi zarządzania projektami
Dowiedz się więcej